Klachtenregeling - Five Stairs

Klachtenregeling


Klachtenafhandeling - Five Stairs BV

Bij Five Stairs BV streven we naar volledige klanttevredenheid. Toch kan het altijd voorkomen dat er iets niet helemaal verloopt zoals u had verwacht. In dat geval horen wij dit graag van u, zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.

Heeft u een klacht? Laat het ons weten door een e-mail te sturen naar info@fivestairs.nl. Vermeld daarbij zoveel mogelijk informatie over uw bestelling en het probleem, zodat we u snel en gericht kunnen helpen. Gaat het om schade of een defect product? Voeg dan ook duidelijke foto’s toe.


WebwinkelKeur - Onafhankelijke bemiddeling

Leidt onze klachtenafhandeling onverhoopt niet tot een oplossing? Dan kunt u uw geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Ga hiervoor naar: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumente...

Wij zijn aangesloten bij WebwinkelKeur en onderschrijven hun gedragscode.

U kunt erop rekenen dat wij uw klacht serieus nemen en openstaan voor een eerlijke bemiddeling.